Методична скарбничка
учителя математики та інформатики
Івахниченко Тамари Миколаївни

http://pidruchnyk.com.ua/805-informatyka-8-klas-ryvkind-2016.html

ІІ семестр

Тема. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (8+1 год)

Урок № 32. Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування.

Урок № 33. Поняття мови програмування. Складові мови програмування

Урок № 34. Програмний проєкт і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проєкту, його компіляція, збереження, виконання.

Урок № 35. Запис програми засобами середовища програмування

Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.

Урок № 36. Поняття форми, елемента керування, події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень.

Урок № 37. Поняття об'єкта та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування

Урок № 38. Елементи керування «напис» та «кнопка». Інструктаж з БЖД. Практична робота № 11. Створення об'єктноорієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

Урок № 39. Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі. Інструктаж з БЖД.

Практична робота № 12. Створення програми з кнопками та написами.

Урок № 40. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

Тема. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (11 год)

Урок № 41.  Поле, його властивості та обробники подій для поля. Величини (змінні і константи), їхні властивості.

Урок № 42.  Прості типи величин: числовий, логічний, символьний, рядковий

Урок № 43  Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список

Урок № 44.  Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення

Урок № 45.  Цілочисельне ділення, цикли з параметром, розгалуження

Урок № 46. Складання  алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання

Урок № 47.  Складання  алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання

Урок № 48. Складання алгоритмів. Інструктаж з БЖД. Практична робота 13. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування

Урок № 49.  Циклічні алгоритми з передумовою

Урок № 50. Узагальнeння і систематизація навчального матеріалу

Тема. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Урок № 51.  Узагальнення 

Урок № 52.  Підсумковий тест

Урок № 53

Урок № 54

Урок № 55. Складені умови 

Урок № 56. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

Урок № 57. Складання алгоритмів. Інструктаж з БЖД. Практична робота 15. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

Урок № 58. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс,

Урок № 59. Налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування.

Урок № 60. Відображення рисунків із зовнішніх файлів

Налагодження програм

Урок № 61. Відображення рисунків із зовнішніх файлів

Урок № 62. Налагодження програм.  Інструктаж з БЖД. Практична робота 16. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних

Урок № 63. Створення проектів

Урок № 64. Узагальнeння і систематизація навчального матеріалу

 

 

І семестр

Тема 1. Кодування даних. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера 

Урок № 1. Повторення матеріалу, вивченого в 7 класі. Інструктаж з БЖД.


Урок № 1.1. Повторення матеріалу, вивченого раніше






Урок № 1.3 Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.

 

Урок № 1_1_1

 

Урок  № 1_2 


Урок № 2.
 Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду


Урок № 3.
 Кодування символів. Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних

Урок № 3.1. Персональний комп’ютер, його основні складові
Урок № 4. Архітектура комп’ютера. Процесор, пам'ять. Пристрої введення та виведення даних. 
Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання.


Урок № 4.1 Історія розвитку обчислювальної техніки Класифікація пристроїв
Пристрої комп'ютера. Склади пазл

Знайомимось з периферійними пристроями (класифікуй пристрої)



Урок № 5. Пам'ять комп’ютера.  
Пристрої введення та виведення даних. Мультимедійне обладнання. 

Класифікація пристроїв(малюнки) Перевір свої знання

Маніпулятори ПК

Урок № 6    Матеріали до уроку


Урок № 6_1 Практична робота "Конфігурація ноутбука під потребу"

Розгадай кросворд. Перевір свої знання.

Системний блок. Перевір свої знання(створи пару)

Вузли персонального комп'ютера
Урок № 7    Програмне забезпечення. Операційні системи. 
Службове програмне забезпечення.  Форматування носіїв даних.
Програмне забезпечення. Тест на відповідність 
Перевір свої знання
Урок № 8. Архівування та розархівування даних

Тести. Перевір свої знання
Урок №10    Формати файлів текстових документів. 
Створення, редагування та форматування списків, колонок, символів, формул в текстовому документі.

Урок № 16.
 Узагальнення і систематизація матеріалу

Апаратно-програмне забезпечення комп'ютера(тести). Перевір свої знання

 

Апаратне забезпечення комп'ютера. Тести на відповідність (створи пари)

 

Тема. Табличний процесор

Урок № 17. Призначення й використання математичних, статистичних  функцій процесора.
 Табличний процесор. Назвіть складові вікна.
Основні поняття табличного процесора Microsoft Excel(заповни пропуски)
Правила запису формул у табличному процесорі(заповни пропуски)
Вбудовані функції SUM, MAX, MIN, AVERAGE
Введення даних та редагування електронних таблиць(тести)
Вбудовані функції SUM, MAX, MIN, AVERAGE (скачки)

Відкрий файл Практична робота №15 і збережи його в свою папку. Виконай завдання за інструкцією підручника на стор. 247-248

Практична робота № 15


Перевір себе

Функції в електронних таблицях

Елементи діаграми

 Тема. Опрацювання текстових даних

Урок № 2-1 
Урок № 2-2
Урок № 2-3
   Урок № 2-4  Стилі
Урок № 2_5 Колонтитули

 Урок № 2.6 Автоматичне створення змісту
Урок № 2_7 Гіперпосилання
Урок № 2.8 Спільна робота з документом
 Урок № 2.9 Практична робота
Урок № 2.10 створення списків
Урок № 2.11 Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу

Тема. Створення та публікація вебресурсів

Урок № 3_01 Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів
 Урок № 3.02 Автоматизовані засоби для створення та публікації вебресурсів
 Урок № 3.03  Мова розмітки гіпертексту
 Урок № 3_04 Таблиці.
Урок № 3_05 Аркуші каскадних стилів
 Урок № 3_06  Ергономічне розміщення даних
Урок № 3_07 автоматичне створення змісту
Урок № 3_08 Інструктаж з БЖД. Практична робота. Додавання гіпертекстових, графічних, мультимедійних елементів
Урок № 3_09 Публікація вебресурсу в Інтернеті

Тема. Опрацювання мультимедіа

Урок № 25. Поняття Мультимедіа

Урок № 26 Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- й відео форматів

Урок № 27 Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-, відео фрагментів

Урок № 28 Побудова аудіо- й відеоряду. Додавання до кліпу ефектів. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду

Урок № 29 Скриншот та скринкаст

Урок № 29_1 Розміщення даних в Інтернеті

Урок № 30 Узагальнення та систематизація матеріалу

Урок № 31 комікси, плакати

Урок № 31_1  фотоколаж на вільну тему

Урок № 31_2 Індустріальному району 85(фотоколаж)

Урок № 31_3 Відеоролик

 

 

Copyright @ 2023