http://pidruchnyk.com.ua/805-informatyka-8-klas-ryvkind-2016.html
ІІ семестр
Тема. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (8+1 год)
Урок № 32. Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. |
Урок № 33. Поняття мови програмування. Складові мови програмування |
Урок № 34. Програмний проєкт і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проєкту, його компіляція, збереження, виконання. |
Урок № 35. Запис програми засобами середовища програмування Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом. |
Урок № 36. Поняття форми, елемента керування, події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. |
Урок № 37. Поняття об'єкта та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування |
Урок № 38. Елементи керування «напис» та «кнопка». Інструктаж з БЖД. Практична робота № 11. Створення об'єктноорієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. |
Урок № 39. Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі. Інструктаж з БЖД. Практична робота № 12. Створення програми з кнопками та написами. |
Урок № 40. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
Тема. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (11 год)
Урок № 42. Прості типи величин: числовий, логічний, символьний, рядковий |
Урок № 43 Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список |
Урок № 44. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення |
Урок № 45. Цілочисельне ділення, цикли з параметром, розгалуження |
Урок № 46. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання |
Урок № 47. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання |
Урок № 48. Складання алгоритмів. Інструктаж з БЖД. Практична робота 13. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування |
Урок № 49. Циклічні алгоритми з передумовою |
Урок № 50. Узагальнeння і систематизація навчального матеріалу |
Тема. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
Урок № 51. Узагальнення |
Урок № 52. Підсумковий тест |
Урок № 55. Складені умови |
Урок № 56. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин |
Урок № 57. Складання алгоритмів. Інструктаж з БЖД. Практична робота 15. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин |
Урок № 58. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, |
Урок № 59. Налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування. |
Урок № 60. Відображення рисунків із зовнішніх файлів Налагодження програм |
Урок № 61. Відображення рисунків із зовнішніх файлів |
Урок № 62. Налагодження програм. Інструктаж з БЖД. Практична робота 16. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних |
Урок № 63. Створення проектів |
Урок № 64. Узагальнeння і систематизація навчального матеріалу
|
І семестр
Тема 1.
Кодування даних. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера
Урок № 1. Повторення матеріалу, вивченого в 7 класі. Інструктаж з БЖД.
Урок № 1.1. Повторення матеріалу, вивченого раніше
Урок № 1.3 Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.
Урок № 2. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду
Урок № 3. Кодування символів. Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних
Урок № 3.1. Персональний комп’ютер, його основні складовіУрок № 4. Архітектура комп’ютера. Процесор, пам'ять. Пристрої введення та виведення даних.
Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання.
Урок № 4.1 Історія розвитку обчислювальної техніки Класифікація пристроївПристрої комп'ютера. Склади пазлЗнайомимось з периферійними пристроями (класифікуй пристрої)
Урок № 5. Пам'ять комп’ютера.
Пристрої введення та виведення даних. Мультимедійне обладнання.
Класифікація пристроїв(малюнки) Перевір свої знання
Урок № 6 Матеріали до уроку
Урок № 6_1 Практична робота "Конфігурація ноутбука під потребу"
Розгадай кросворд. Перевір свої знання.
Системний блок. Перевір свої знання(створи пару)
Вузли персонального комп'ютера
Урок № 7 Програмне забезпечення. Операційні системи.
Службове програмне забезпечення. Форматування носіїв даних.
Програмне забезпечення. Тест на відповідність
Перевір свої знання
Урок № 8. Архівування та розархівування даних
Тести. Перевір свої знання
Урок №10 Формати файлів текстових документів.
Створення, редагування та форматування списків, колонок, символів, формул в текстовому документі.
Урок № 16. Узагальнення і систематизація матеріалу
Урок № 17. Призначення й використання математичних, статистичних функцій процесора.
Табличний процесор. Назвіть складові вікна.
Основні поняття табличного процесора Microsoft Excel(заповни пропуски)
Правила запису формул у табличному процесорі(заповни пропуски)
Вбудовані функції SUM, MAX, MIN, AVERAGE
Введення даних та редагування електронних таблиць(тести)
Вбудовані функції SUM, MAX, MIN, AVERAGE (скачки)
Відкрий файл Практична робота №15 і збережи його в свою папку. Виконай завдання за інструкцією підручника на стор. 247-248
Функції в електронних таблицях
Елементи діаграми
Урок № 2-1
Урок № 2-2
Урок № 2-3
Урок № 2-4 Стилі
Урок № 2_5 Колонтитули
Урок № 2.6 Автоматичне створення змісту
Урок № 2_7 Гіперпосилання
Урок № 2.8 Спільна робота з документом
Урок № 2.9 Практична робота
Урок № 2.10 створення списків
Урок № 2.11 Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
Урок № 3_01 Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів
Урок № 3.02 Автоматизовані засоби для створення та публікації вебресурсів
Урок № 3.03 Мова розмітки гіпертексту
Урок № 3_04 Таблиці.
Урок № 3_05 Аркуші каскадних стилів
Урок № 3_06 Ергономічне розміщення даних
Урок № 3_07 автоматичне створення змісту
Урок № 3_08 Інструктаж з БЖД. Практична робота. Додавання гіпертекстових, графічних, мультимедійних елементів
Урок № 3_09 Публікація вебресурсу в Інтернеті
Урок № 25. Поняття Мультимедіа
Урок № 26 Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- й відео форматів
Урок № 27 Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-, відео фрагментів
Урок № 28 Побудова аудіо- й відеоряду. Додавання до кліпу ефектів. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду
Урок № 29 Скриншот та скринкаст
Урок № 29_1 Розміщення даних в Інтернеті
Урок № 30 Узагальнення та систематизація матеріалу
Урок № 31 комікси, плакати
Урок № 31_1 фотоколаж на вільну тему
Урок № 31_2 Індустріальному району 85(фотоколаж)
Урок № 31_3 Відеоролик