Методична скарбничка
учителя математики та інформатики
Івахниченко Тамари Миколаївни

Все буде Україна!!!

Не ігноруємо сигнали «Повітряна тривога»!!! 

Тема:  Алгоритми та програми

Дата проведення: 25 квітня - 8-Б,   26 квітня- 8-В

Тема уроку:  Узагальнення та систематизація навчального матеріалу

 

Онлайн-середовище Python

Виконати інтерактивні вправи

Вправа № 1 

 Вправа № 2

 Вправа № 3

Домашнє завдання

 Надіслати 3 скриншоти виконаних інтерактивних вправ

Критерії оцінювання   

  Вправа № 1---3 бали

  Вправа № 2---3 бали

  Вправа № 3---4 бали

 

Довідковий матеріал   

1. Видрукувати всі парні числа, менші 100.
 
1 варіант
for i in range(0, 100):    # змінна i "крокуватиме" від числа 0 до 99
  if i % 2 == 0:           # перевіряємо чи число парне, тобто остача від ділення на 2 дорівнює нулю
    print(i)               # виводимо число, яке задовольняє умову

або 

2 варіант

for i in range(0, 100, 2): # третій аргумент відповідає за крок параметра циклу (у попередньому варіанті крок був 1)
  print(i)

# - знак означає коментар, він не впливає на алгоритм, а дає пояснення до кожної команди

 

 

 

Copyright @ 2023