Положення про дистанційну освіту
1. Харківщина в XVII-другій половині XVIII ст. сайт 9-А(Головко, Корнійчук)
Дорош Марія, Толстова Софія 9-А
Головко А., 9-А
Кріцин О. , 9-А клас
математика. 8 клас. Чотирикутники
Урок № 1(Лінійні програми -змінні і типи даних)
Лінійні програми змінні і типи даних Урок№1
.Паскаль з нуляБуде потрібен збірник задач TurboPascal.Розділ "лінійні програми"
Задача№1:
знайти периметр и площу прямокутника
.Дано: довжина-3см, ширина-2см
Для початку потрібно ввести змінні: VAR A, B, S, P: INTEGER;
BEGIN
BEGIN-це вже початок нашої програми.
далі пишемо READ (A, B) це змінні, які нам відомі за умовою задачі
.Слідом йде підрахунок периметра
P: = 2 * (A + B);
і площі. S: = A * B
І в кінці в нас йде вивід даних.
Для цього використовується команда WRITE (P);WRITE (S);
І кінець записується як END.
Повна програма
PROGRAM t_1;
VAR A, B, S, P: INTEGER;
BEGIN
READ (A, B);
P: = 2 * (A + B);
S: = A * B;
WRITE (P);
WRITE (S);
END.
Урок № 3 (Операції trunc div mod)
Операції Trunc. Div. Mod.
Tranc. Завдання 6.7 зі збірника.
Визначте, скільки папуг поміститися на удаві? Користувач вводить з клавіатури довжину удава в метрах. Відповідь округлити до цілого числа за допомогою функції TRANC.
Працюємо в програмі PascalABC.
1. Назва програми , наприклад-UDAV.
2. Вводимо змінні: довжина попугая- P, довжина удава- U, результат-REZ,
3. Вказуємо тип змінних - REAL(дійсне).
4. Тіло прогами
Begin -початок алгоритма
Оператори виведення повідомлення: Write('Введіть довжину удава");
Оператор введення Read( U)
Оператор виведення повідомлення Write('Введіть довжину папуги'),
Оператор введення значення змінної Р Read(P);
Обчислення за формулою результат (REZ) (REZЖ:= U / P;
Для того, щоб округлити результат, використовуємо операцію TRANC. У осередок пам'яті REZ запишемо TRANC (REZ).
Write і пишемо - (ось стільки папуг поміститься на удаві), виведемо змінну, яка зберігає результат. Це змінна REZ.
Завершуємо програму -END.
Для перевірки, в спливаюче вікно пишемо будь-які числа. Припустимо, довжина удава-8 (мається на увазі метри), довжина папугу-0,4. Перевіряємо. Вийшло число 20. Ось стільки папуг поміститься на удаві.
Приклад програми:
PROGRAM UDAV;
VAR P, U, REZ: REAL;
BEGIN
WRITE ('введіть довжину удава = ');
READ (U);
WRITE('Введіть довжину попугая = ');
READ(P);
REZ:=U/P;
REZ:= TRANC(REZ);
WRITE('Кількість попугаїв, що помістяться на удаві : ' ,REZ );
END.
DIV і MOD. Завдання 6.8 зі збірки.
Напишіть програму для перерахунку величини тимчасового інтервалу, заданого в хвилинах - в величину, виражену в годинах і хвилинах. Використавши операції DIV і MOD.
DIV - ця функція відкидає дробову частину при діленні, залишаючи цілу. Наприклад, якщо вийшло 15,5
за допомогою div- вийде 15.
MOD - ця функція відкидає цілу частину, залишаючи дробову. (На тому ж прикладі) 15,5 вийде 5.
Працюємо в програмі PascalABC.
Насамперед називаємо програму-Час.
Змінні: VR, H, M- годинник і хвилини.
Тип-INTEGER.
Begin.
Wright-Введіть час в хвилинах, Read-VR
У змінну Н вводимо: хвилини (VR) DIV 60 (мається на увазі: в 1 годині 60 хвилин)
У змінну М вводимо: хвилини (VR) MOD 60
Потім, Write і пишемо: Часів, (виведемо змінну Н),
Хвилин, (змінна М).
Завершуємо програму -END.
Перевіряємо. У спливаюче вікно (час в хвилинах) вводимо будь-яке число. Припустимо, 120. Автоматично виводиться на екран скільки це в годинах хвилинах.
Приклад програми
PROGRAM VREMA ;
VAR VR, H, M: INTEGER;
BEGIN
WRITE ('ВВЕДИТЕ ВРЕМЯ В МИНУТАХ = ');
READ (VR);
M:= VR DIV 60;
M:= VR MOD 60;
WRITE ('ЧАСОВ : ',Н,' МИНУТ :',M);
END.
Урок № 4 (розбиття числа на розряди)
Урок № 5 (умовний оператор If then else )
Урок № 6 (умовний ореатор і операція mod)
Урок № 7 (вкладені оператори розгалуження)
Урок № 8 (Оператор вибора Case)
Урок № 9 (Генератор случайных чисел. Random)
Урок № 10 (Оператор Goto. Безумовниий перехід)
Урок № 11 (цикли з параметром)
Урок № 12 (цикл з післяумовою)
5 клас
Урок №1. Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Основні об'єкти текстового документа.Програмне забезпечення для опрацювання текстів. Вікно програми
Вправи для опрацювання
Елементи вікна програми
Дії з текстовим документом
Урок № 2. Введення, редагування та форматування символів і абзаців.
Урок № 3. Додавання зображень із файлу та їх форматування.
Завдання для опрацювання. Додавання малюнків із файлу до текстового документа та їх форматування.
.
Урок № 4. Додавання, редагування та форматування таблиць.
Урок № 5. Однорівневі списки.
Урок № 6. Сторінки документа та їх форматування.
Урок № 7. Підготовка документа до друку. Друк документа
Підсумковий урок
8 клас.
Опрацювання текстових даних
1. Пошук та заміна фрагментів тексту. Форматування з використанням стилів.
2. Структура документа. Автоматизоване створення змісту документа. Колонтитули. Гіперпосилання в текстових документах.
Створення предметого покажчика
Підсумковий урок