Все буде Україна!!! |
Не ігноруємо сигнали «Повітряна тривога»!!! |
![]() |
![]() |
k=0
for i in range(10,101):
if i % 7==0 or i % 3==0:
k=k+1
print('k=', k)
from tkinter import * # імпортування графічної бібліотеки
root = Tk() # створення головного вікна
root.geometry('300x200')
root.title("Розгалуження")
def click(): # створення функції
x=int(entry1.get())
if x>0:
y=x**2
else: y=2*x
entry.insert(0,str(y))
label1=Label(text='x=')
label1.place(x=10,y=10)
entry1=Entry()
entry1.place(x=90,y=10)
label3=Label(text='відповідь')
label3.place(x=10,y=70)
entry=Entry()
entry.place(x=90,y=70)
#label = Label()
#label.place(x=90,y=100)
button=Button(text="Виконати", command=click)
button.place(x=90,y=120)
root.mainloop() # задання команди відображення вікна при запуску
s=0
for i in range(10,101):
if i % 15==0 or i % 17==0:
s=s+i
print('s=', s)
s=0
for i in range(10,101):
if i % 15==0 and i % 17==0:
s=s+i
print('s=', s)
from tkinter import * # імпортування графічної бібліотеки
root = Tk() # створення головного вікна
root.geometry('300x200')
root.title("Розгалуження")
def click(): # створення функції
x=int(entry1.get())
if x>0:
y=x**2
else: y=2*x
entry.insert(0,str(y))
label1=Label(text='x=')
label1.place(x=10,y=10)
entry1=Entry()
entry1.place(x=90,y=10)
label3=Label(text='відповідь')
label3.place(x=10,y=70)
entry=Entry()
entry.place(x=90,y=70)
#label = Label()
#label.place(x=90,y=100)
button=Button(text="Виконати", command=click)
button.place(x=90,y=120)
root.mainloop() # задання команди відображення вікна при запуску
for i in range(10,101):
if i % 15==0 or i % 17==0: print(i)
a=int(input('введіть перше число ')) # введення цілого числа a з клавіатури
b=int(input('введіть друге число ')) #введення цілого числа b з клавіатури
c=a // b #обчислення частки від ділення числа a на число b
print('частка',c) # друк-виведення на екран частки
a=int(input('введіть перше число ')) # введення цілого числа a з клавіатури
b=int(input('введіть друге число ')) #введення цілого числа b з клавіатури
c=a % b #обчислення остачі від ділення числа a на число b
print('остача', c) # друк-виведення на екран остачі
s=0 # значення змінної s зануляємо
for i in range(4,11): # змінна i "крокуватиме" від числа 4 до 10
s=s+i
print('s=', s)
Обчислити значення змінної с за умовою:
якщо a<0, то с=а-7, інакше с=а+7
a=float(input('введіть число ')) # введення дійсного числа a з клавіатури
if a<0:c=a-7
else:c=a+7
print('c=',c)
from tkinter import * # імпортування графічної бібліотеки
root = Tk() # створення головного вікна
root.geometry('300x450')
def click(): # створення функції для зміни кольору фону тексту
a=float(entry1.get())
b=float(entry2.get())
c=float(entry3.get())
if a<c+b and b<a+c and c<a+b:
label['text']="Трикутник існує"
else:
label['text']="Трикутник не існує"
label1=Label(text='a=')
label1.pack(pady=10)
entry1=Entry()
entry1.pack(pady=10)
label2=Label(text='b=')
label2.pack(pady=10)
entry2=Entry()
entry2.pack(pady=10)
label3=Label(text='c=')
label3.pack(pady=10)
entry3=Entry()
entry3.pack(pady=10)
label = Label()
label.pack(pady=10)
button=Button(text="Існування трикутника", command=click)
button.pack(pady=10)
root.mainloop() # задання команди відображення вікна при запуску
from tkinter import * # імпортування графічної бібліотеки
root = Tk() # створення головного вікна
val = StringVar() # створення змінної для зв'язку між перемикачами
val.set("blue") # встановлення першого значення для створеної змінної
def color(): # створення функції для зміни кольору фону тексту
label.config(bg=val.get())
# створення перемикачів
green = Radiobutton(root, text="зелений", variable=val, value="green", command=color) # команда command прив'язує подію
green.pack() yellow = Radiobutton(root, text="Жовтий", variable=val, value="yellow", command=color)
red = Radiobutton(root, text="червоний", variable=val, value="red", command=color)
red.pack()
# створення тексту
label = Label(root, text="колір світлофора")
label.pack()
root.mainloop() # задання команди відображення вікна при запуску
from tkinter import * # імпортування графічної бібліотеки
root = Tk() # створення головного вікна
# функція для друку елемента списку
def f():
print(list.get(list.curselection())) # друкуємо вибраний елемент списку по його індексу
list = Listbox(root, selectmode=SINGLE, width=15, height=5) # створення та розміщення списку
list.pack(side=LEFT, padx=20)
for i in ['Python', 'Java', 'C', 'C++']: # додавання елементів у список
list.insert(END, i)
butt = Button(root, text='Друкувати', command=f) # створення та розміщення кнопки
butt.pack(side=LEFT, padx=5)
root.mainloop() # задання команди відображення вікна при запуску
from tkinter import * # імпортування графічної бібліотеки
root = Tk() # створення головного вікна
c = Canvas(root, width=200, height=200) # створення полотна шириною та висотою 200
c.pack()
c.create_line(15, 10, 180, 100) # малювання лінії з початком в точці (15,10) та кінцем (180,100)
c.create_line(50, 180, 170, 120, # координати другої лінії
fill='red', # колір лінії
width=5, # ширина лінії
dash=(10, 2), # для малювання штрихами (довжина пунктиру, довжина пропуску)
activefill='yellow', # колір лінії, коли над нею мишка
arrow=LAST, # розміщення стрілки в кінці лінії
arrowshape="10 30 10") # розміри стрілки
root.mainloop() # задання команди відображення вікна при запуску
from tkinter import * # імпортування графічної бібліотеки
root = Tk() # створення головного вікна
c = Canvas(root, width=200, height=200) # створення полотна шириною та висотою 200
c.pack()
c.create_rectangle(10, 10, 100, 190) # малювання першого прямокутника з лівою верхньою вершиною (10,10) та правою нижньою (100,190)
c.create_rectangle(120, 50, 190, 120, # вершини другого прямокутника
fill='lightpink', # колір заливки
outline='blue', # колір межі
width=3, # ширина межі
activedash=(5, 4)) # коли над прямокутником миша, межа стає штриховою
root.mainloop() # задання команди відображення вікна при запуску
from tkinter import * # імпортування графічної бібліотеки
root = Tk() # створення головного вікна
c = Canvas(root, width=200, height=220) # створення полотна шириною 200 та висотою 220
c.pack()
c.create_oval(10, 10, 190, 100) # малювання першого овалу
c.create_oval(50, 110, 150, 210, # вершини прямокутника, у який вписується овал
width=10, # ширина межі
fill='lightyellow', # колір заливки
outline='lightgreen') # колір межі
root.mainloop() # задання команди відображення вікна при запуску
from tkinter import * # імпортування графічної бібліотеки
# створення функції для дії кнопки
def f():
label_data['text'] = "Вас звуть" + entry_name.get()
root = Tk() # створення головного вікна
name = Label(root, text="Введіть Ваше ім'я: ") # створення та розміщення мітки з текстом "Введіть Ваше ім'я: "
name.pack()
entry_name = Entry(root) # створення та розміщення однорядкового текстового поля
entry_name.pack()
button_get = Button(root, text="Згенерувати", command=f) # створення та розміщення кнопки
button_get.pack()
label_data = Label(root, fg='red') # створення та розміщення пустої мітки, яку змінює створена вище функція
label_data.pack()
root.mainloop() # задання команди відображення вікна при запуску
from tkinter import *
def btn_click(): # створення функції
print('ОК')
window1=Tk()
btn=Button(text='Hello',command=btn_click) #після натискання на кнопку виконується функція
btn.pack()
window1.mainloop()
from tkinter import *
tk=Tk()
tk.geometry("300x250")
def click():
print('Привіт', ent.get())
btn=Button(text='Привітання',command=click)
btn.place(x=150,y=100,width=100,height=35)
ent=Entry()
ent.place(x=150,y=40,width=110,height=35)
tk.mainloop()
from tkinter import * #підключення бібліотеки
window1=Tk() #створення вікна
window1.geometry("370x300") #розмір вікна
window1["bg"]="black"#колір вікна
entry1=Entry(window1, bg="white", width=30, font="Times 13") #створення текстового поля
entry1.place(x=50, y=100) #розміщення текстового поля
window1.mainloop() #забезпечує постійну роботу головного вікна і його об'єктів до моменту, коли воно буде закрито
import tkinter as tk #підключення бібліотеки
window = tk.Tk() #створення вікна
window.title("Заголовок вікна") #заголовок вікна
window.geometry("300x300")#розмір вікна
window["bg"]="green"#колір вікнаlabel = tk.Label(text="Напис!")#створення напису
label.pack()#розміщення написуbutton = tk.Button(window,text="Натисни!")#cтворення кнопки
button.pack()#розміщення кнопкиtk.mainloop()#забезпечує постійну роботу головного вікна і його об'єктів до моменту, коли воно буде закрито
Програма, яка рисує квадрат (сторона квадрата =150, всі сторони різнокольорові)
import turtle #підключення бібліотеки графічного інтерфейсу
# Fullscreen the canvas
screen = turtle.Screen()
screen.setup(1.0, 1.0)# Begin!
t = turtle.Turtle()for c in ['red', 'green', 'blue', 'maroon']:
t.color(c)
t.forward(150)
t.left(90)screen.mainloop()
a=3
b=4
import math
c=math.sqrt(a**2+b**2)
print("гіпотенуза с=",c)
a=float(input('введіть катет a=')) # введення дійсного - дробового числа a з клавіатури
b=float(input('введіть катет b=')) # введення дійсного - дробового числа b з клавіатури
import math # підключення бібліотеки математичних функцій
c=math.sqrt(a**2+b**2)
print("гіпотенуза с=", c)
Знайти частку від ділення числа a на число b
a=int(input('введіть перше число ')) # введення цілого числа a з клавіатури
b=int(input('введіть друге число ')) #введення цілого числа b з клавіатури
c=a // b #обчислення частки від ділення числа a на число b
print('частка',c) # друк-виведення на екран частки
Знайти остачу від ділення числа a на число b
a=int(input('введіть перше число ')) # введення цілого числа a з клавіатури
b=int(input('введіть друге число ')) #введення цілого числа b з клавіатури
c=a % b #обчислення остачі від ділення числа a на число b
print('остача',c) # друк-виведення на екран остачі
Задача № 1----Визначити, чи ділиться націло число a на число b
a=int(input('введіть перше число ')) # введення цілого числа a з клавіатури
b=int(input('введіть друге число ')) #введення цілого числа b з клавіатури
c=a%b #обчислення остачі від ділення числа a на число b
print('остача',c) # друк-виведення на екран остачі
if c==0:print('ділиться націло') # перевірка- чи дорівнює остача 0
else:print('не ділиться націло')
Задача № 2.
Обчислити значення змінної с за умовою:
якщо a<0, то с=а-7, інакше с=а+7
a=int(input('введіть число ')) # введення цілого числа a з клавіатури
import math
if a<0:c=a-7
else:c=a+7
print('c=',c)