«Без творчого вчителяне може бути ні нової школи,ні нового суспільства,ні вільної України»
|
Відкриття тижня МІФ (математики, інформатики, фізики) -2019 рік
Бінарний урок з інформатики та математики (урок-гра "Бізнес-план юного підприємця", 6 клас)
8 клас-Практична робота "Створення програм в середовищі програмування з написами
Позакласний захід "Інтелектуальне кафе"МІФ"
1. Визначаємо назву команди
М-1 https://learningapps.org/6280497
І-2 - https://learningapps.org/6280907
Ф-3 https://learningapps.org/6280982
2. Скільки областей в Україні або чи знаєш ти своїх сусідів?
http://children.kmu.gov.ua/games/1237.html
3. Конкурс "Кращий програміст"
4. Заповнити блок-схему за віршем-жартом
Якщо ти в своїй кишеніНавіть гривні не знайшов,Зазирни в кишеню друга,
|
В глубокой древности, древности, древности,
Когда науки были выше повседневности
Герон, Фалес и Архимед обогатили белый свет,
И нам послали зажигательный привет.
2
Во славу науки
Мы клятву верности, честности, доблести даём.
Мажорные звуки
Из нас посыпались, и мы поём.
3
Пускай мы Пифагорами не станем.
А вдруг?
Ведь столько не разгадано ещё вокруг!
И творчества муки
нам интереснее сердечных мук.
4
Мы парни бравые, бравые, бравые,
И нас не редко посещают мысли здравые.
Мы математике верны, мы с информатикой дружны
И как-то сильно физикой увлечены
5
Во славу науки
Мы клятву верности, честности, доблести даём.
Мажорные звуки
Из нас посыпались, и мы поём.
Інтегрований урок з математики - "Пташина симфонія". Тема: Дії з десятковими дробами (5 клас)
“ Тим, хто не знає математики, важко збагнути справжню, глибоку красу природи”
Р. Фейнман
«Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом.» Анатоль Франс
Відкриття декади математики, фізики та інформатики -2014 рік
Девіз уроку:
Хоч би як добре працювала машина, вона зможе розв‘язувати всі задачі, що ставляться перед нею, але сама жодної задачі не придумає. (А. Ейнштейн)
2. Вибери два завдання із чотирьох
Статистика + математика або статистика + економіка
3. Зміст завдань на аркуші електронної книги
4. Завдання виконувати у документі Завдання-10-Б.xlsx
5. Заповни бланк відповідей
6. Час виконання роботи - 20 хвилин
Задача «Депозити».
Вкладник хоче покласти в банк 100000 грн на 2 роки., щоб отримати не менше ніж 25000 грн прибутку. Банк пролонує два види депозитних вкладів(депозититів): під р1% річних без капіталізації прибутку через рік і під р2% річних з капіталізацію прибутку через рік. Якими мають бути значення р1 і р2, щоб вкладник отримав потрібний прибуток? Врахувати податок на прибуток у розмірі 20% .
Результати записати в бланк відповідей.
Задача «Мода».
Запишіть в таблицю ваші оцінки за І семестр, які ви прогнозуєте отримати. Обчисліть середнє арифметичне, стандартне відхилення , моду і медіану для цього ряду.
Покажіть результати вчителю.
Запишіть у бланку відповідей аналіз отриманих результатів
Задача «Графік».
Побудуйте графік функції у=х3 + bx2 + cx +d на проміжку [-3; 3] з кроком 0,2.
Підберіть кілька наборів параметрів b,c і d, за яких графік цієї функції тільки 1 раз перетинає вісь ОХ.
Підберіть кілька наборів параметрів b,c і d, за яких графік цієї функції 2 рази перетинає вісь ОХ.
Підберіть кілька наборів параметрів b,c і d, за яких графік цієї функції 3 рази перетинає вісь ОХ.
Запишіть свої результати у бланк відповідей.
Задача «Прогноз».
Спрогнозувати народжуваність в Україні в наступні 5 років, використавши дані народжуваності за в Україні за попередні роки, починаючи з 1990 року.
Заповнити результат кількості дітей у 2022 році у бланку відповідей.
Бланк відповідей
Прізвище та ім’я_
_____________________________________________________
Задача «Депозити»
Р1% |
|
Р2% |
|
Прибуток |
|
Прибуток |
|
Задача «Мода»
_______________________________________________
_______________________________________________
Задача «Графік»
Графік перетинає вісь ОХ |
b,c і d |
b,c і d |
b,c і d |
1 раз |
|
|
|
2 рази |
|
|
|
3 рази |
|
|
|
Задача «Прогноз»
2022рік________________________тис. дітей
Оцінити ступінь складності задач за 5 бальною шкалою (5-найскладніша)
Задача «Депозити» __________балів
Задача «Мода» ___________балів
Задача «Графік» ___________балів
Задача «Прогноз» ___________балів
Ознайомитися з поняттям “Інфографіка”
Виконати завдання № 3 стор. 54-56
?!?-------Чому на фото Ейнштейн з висунутим язиком?