Методична скарбничка
учителя математики та інформатики
Івахниченко Тамари Миколаївни

«Без творчого вчителя

не може бути ні нової школи,

ні нового суспільства,

ні вільної України»

 

Я слагаю урок словно песенный стих

рис

 

Відкриття тижня МІФ (математики, інформатики, фізики) -2019 рік

 

Бінарний урок з інформатики та математики (урок-гра "Бізнес-план юного підприємця",  6 клас)

 

8 клас-Практична робота "Створення програм в середовищі програмування з написами

 

Позакласний захід "Інтелектуальне кафе"МІФ"

 

1. Визначаємо назву команди

М-1 https://learningapps.org/6280497

І-2 - https://learningapps.org/6280907

Ф-3 https://learningapps.org/6280982

 

2. Скільки областей в Україні або чи знаєш ти своїх сусідів?

http://children.kmu.gov.ua/games/1237.html

 

3. Конкурс "Кращий програміст"

Виконай завдання  за  посиланням -

https://blockly-games.appspot.com/

Вибрати українську мову- очистити дані-вибрати завдання Лабіринт 

4. Заповнити блок-схему за віршем-жартом

 

Якщо ти в своїй кишені

Навіть гривні не знайшов,

Зазирни в кишеню друга,
Очевидно, гроші там.

 

5. Караоке

Музика

Слова 

В глубокой древности,    древности, древности,
Когда науки были выше повседневности
Герон, Фалес и Архимед   обогатили белый свет,
И нам послали зажигательный привет.

2

Во славу науки
Мы клятву верности,   честности,    доблести даём.
Мажорные звуки                          
 Из нас посыпались,     и мы поём.

3

Пускай мы Пифагорами не станем.
                                              А вдруг?
Ведь столько не разгадано ещё вокруг!
И творчества муки
 нам интереснее    сердечных мук.

4

Мы парни бравые, бравые, бравые,
И нас не редко посещают мысли здравые.
Мы математике верны,    мы с информатикой дружны
И  как-то  сильно физикой увлечены

5

Во славу науки
Мы клятву верности,    честности,     доблести даём.
Мажорные звуки          
 Из нас посыпались,       и мы поём.

 

  Інтегрований урок з математики - "Пташина симфонія". Тема: Дії з десятковими дробами (5 клас) 

Презентація

“ Тим, хто не знає математики, важко збагнути справжню, глибоку красу природи”    

                                                 Р. Фейнман

2. Нестандартний урок 6 клас. Тема уроку . Пропорція навколо нас

Презентація

«Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом.»    Анатоль Франс

 

 

 декадаВідкриття декади математики, фізики та інформатики -2014 рік

 

Тема: Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних

Урок № 14

Тема: Практична робота. Розв'язання задач з різних предметних галузей

Девіз уроку:

Хоч би як добре працювала машина, вона зможе розв‘язувати всі задачі, що ставляться перед нею, але сама жодної задачі не придумає.            (А. Ейнштейн)

Умови виконання практичної роботи

1. Відкрий файл Завдання-10-Б

2. Вибери два завдання із чотирьох

Статистика + математика або статистика  + економіка

3. Зміст завдань на аркуші електронної книги

4. Завдання виконувати у документі Завдання-10-Б.xlsx

5. Заповни бланк відповідей

6. Час виконання роботи - 20 хвилин

Завдання для виконання:

Задача «Депозити».

Вкладник хоче покласти в банк 100000 грн на 2 роки., щоб отримати не менше ніж 25000 грн прибутку. Банк пролонує два види депозитних вкладів(депозититів): під р1% річних без капіталізації прибутку через рік і під р2% річних з капіталізацію прибутку через рік. Якими мають бути значення р1 і р2, щоб вкладник отримав потрібний прибуток? Врахувати податок на прибуток у розмірі 20% .

Результати записати в бланк відповідей.

Задача «Мода».

Запишіть в таблицю ваші оцінки за І семестр, які ви прогнозуєте отримати. Обчисліть середнє арифметичне, стандартне відхилення , моду і медіану для цього ряду.
Покажіть результати вчителю.
Запишіть у бланку відповідей аналіз отриманих результатів

Задача «Графік».

Побудуйте графік функції у=х3 + bx2 + cx +d на проміжку [-3; 3] з кроком 0,2.
Підберіть кілька наборів параметрів b,c і d,  за яких графік цієї функції тільки 1 раз перетинає вісь ОХ.
Підберіть кілька наборів параметрів b,c і d,  за яких графік цієї функції  2  рази перетинає вісь ОХ.
Підберіть кілька наборів параметрів b,c і d, за яких графік цієї функції  3  рази перетинає вісь ОХ.
Запишіть свої результати у бланк відповідей.

 Задача «Прогноз».

Спрогнозувати народжуваність в Україні в наступні 5 років, використавши дані народжуваності за в Україні за попередні роки, починаючи з 1990 року.
Заповнити результат кількості дітей у 2022 році  у бланку відповідей.

Бланк відповідей

Прізвище та ім’я_

_____________________________________________________

Задача «Депозити»

Р1%

 

Р2%

 

Прибуток

 

Прибуток

 

Задача «Мода»

  1. Проаналізувати ситуацію з модою, якщо у ряді даних є кілька значень, що повторюються однакову кількість разів і записати результат

_______________________________________________

_______________________________________________

  1. Проаналізувати стандартне відхилення
    _________________________________________________
    _________________________________________________

Задача «Графік»

Графік перетинає вісь ОХ

b,c і d

b,c і d

b,c і d

1  раз

 

 

 

2 рази

 

 

 

3 рази

 

 

 

Задача «Прогноз»

2022рік________________________тис. дітей

Оцінити ступінь складності задач за 5 бальною шкалою (5-найскладніша)

Задача «Депозити»   __________балів

Задача «Мода»          ___________балів

Задача «Графік»        ___________балів

Задача «Прогноз»    ___________балів

Домашнє завдання:

Ознайомитися з поняттям “Інфографіка”

Виконати завдання № 3 стор. 54-56

?!?-------Чому на фото Ейнштейн з висунутим язиком?

 

Copyright @ 2023