Тема уроку. Розв’язування рівнянь на основі основної властивості пропорції. Самостійна робота.
Мета уроку. Формувати в учнів компетентності:
математичні:освітні:закріпити знання, набуті на попередньому уроці, виробити вміння і відпрацювати стійкі навички розв'язування рівнянь на основі властивості пропорції;
розвивальні: розвиток логічного, критичного і творчого мислення учнів при розв’язуванні нестандартних задач, здатності чітко та аргументовано формулювати і висловлювати свої судження в письмовій і усній формах; формування здатності оцінювати правильність розв’язання задач на пропорцію, розвиток в учнів уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції;
процедурної: сприяти оволодінню учнями методами розв’язування типових завдань на пропорцію;
інформаційної: вміння самостійно шукати, аналізувати та відбирати необхідну інформацію, організовувати, перетворювати, зберігати та передавати її - при виконанні творчого домашнього завдання;
полікультурної: використання інформації з історії математичних відкриттів;
соціальної: надання можливості вибору завдання, використання самооцінки та взаємооцінки учнів, залучення до роботи в групах, виховання старанності, відповідальності;
саморозвитку та самоосвіти: шляхом мотивації активної пізнавальної діяльності учнів, стимулювання до самостійного здобуття знань – творче домашнє завдання;
самоорганізаційної: вміння працювати за даним алгоритмом розв’язування пропорцій;
комунікативної: навички роботи в групі - використання групової форми організації навчальної діяльності учнів, спонукання учнів до вислову власної думки, додержання мовного етикету та культури мови;
Спосіб реалізації: через діяльнісний підхід - розвиток умінь і навичок кожного учня, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти.
Тип уроку. урок практичного застосування знань, навичок і умінь.