1. Намалюй квадрат , створивши лінійний алгоритм
2. Намалюй квадрат, використовуючи блок повторити
4. Намалюй два квадрата
Команди та виконавці . Вікторина
Маша збирається до школи
Команди та виконавці.Алгоритм.
2. В середовищі Скретч намалюй такий же малюнок, використовуючи команда :
очистити, підняти олівець, опустити олівець,
перемістити на 50 кроків, поворот вліво на 90 градусів,
повернути в напрямку 90 градусів,
переміститити в х=-100, y=0
4. Намалюй такий же самий п'ятикутник в середовищі Скретч.
6. Намалюй аналогічну зірку в середовищі Скретч
1. Намалюй квадрат , створивши лінійний алгоритм
2. Намалюй квадрат, використовуючи блок повторити
4. Намалюй два квадрата
6. Лабіринт - виконати вдома
Тест контроля знань учнів з теми "Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця" для учнів 5 класу
Алгоритми з повторенням ы розгалуженням.
Структура уроку.
1. Повторення вивченого матеріалу
2. Вивчення нового матеріалу
3. Практична робота
У середовищі Скретч намалюй квадрат червого кольору із заданою товшиною лінії 4
Презентація Урок-3-рис1. Повторення пройденого матеріалу
2. Актуалізація опорних знань
3. Релаксація(фізкульхвилинка)
4. Розгадай ребус
4. Практична робота (при роботі за комп'ютером дотримуйсь правил безпечної поведінки)
1.Переглянь вміст папки Общая.
2.Створи папку з іменем 4 клас на робочому столі
3.Скопіюй створену папку в папку Общая.
4.Створи у скопійованій папці папку з іменем – твоє прізвище.
5.Відкрий презентацію із сайту http://infotom.kh.ua урока № 3
6.Збережи файл у свою папку
7.Завантаж програму Tux
8.Створи малюнок і збережи його на робочий стіл.
9. Перемісти файл-малюнок у свою папку.
5. Підбиття підсумків