Методична скарбничка
учителя математики та інформатики
Івахниченко Тамари Миколаївни

Урок № 25. Кодування  та декодування інформації

Урок почнемо з перевірки вашої готовності до уроку.

Для перевірки готовності до уроку відгадайте прості задачі на швидкість

Задачі від бабушки Шошо

Переглянь уважно відеоматеріал , натиснувши на посилання.

Далі, працюємо  в робочому зошиті на стор. 60: прочитай, що таке кодування інформації і підпиши відповіді на завдання № 1.

Перевір розуміння переглянутого матеріалу   

Стародавній спосіб кодування інформації

Ознайомся із завданням № 2 на стор. 61 робочого зошиту .

Стародавній спосіб кодування винайшов римський імператор  Юлій Цезар.

 За його алгоритмом кожна буква повідомлення заміняється на букву, що міститься в абетці на три позиції далі.

Наприклад, слово -інформатика. Закодуємо його, використовуючи код Цезаря.

 
і                      к
н р
ф  ч
о  с
р  у
м п 
а г 
т  х
и   й
к  н
а  г

 Тобто, слово ІНФОРМАТИКА  буде закодована як КРЧСУПГХЙНГ

Користуючись кодом Цезаря, закодувати наступні слова

Увага, Увага, Увага!!! - фізкультхвилинка

Дотримуючись правил безпечної поведінки, виконайте кілька фізичних вправ, які вам до вподоби.

 І продовжуємо урок.

Виконайте завдання № 3 стор. 61 - розгадайте ребус, якщо ви ще не виконали

Домашнє завдання  виконати завдання № 4 на стор. 61.

І, якщо у вас ще є бажання, сили і час, то виконуємо останнє завдання із повторення.

Виправи помилки в тексті, натиснувши на неправильно використані пристрої в тексті.

Copyright @ 2023