Урок почнемо з перевірки вашої готовності до уроку.
Для перевірки готовності до уроку відгадайте прості задачі на швидкість
Далі, працюємо в робочому зошиті на стор. 60: прочитай, що таке кодування інформації і підпиши відповіді на завдання № 1.
Перевір розуміння переглянутого матеріалу
Ознайомся із завданням № 2 на стор. 61 робочого зошиту .
Стародавній спосіб кодування винайшов римський імператор Юлій Цезар.
За його алгоритмом кожна буква повідомлення заміняється на букву, що міститься в абетці на три позиції далі.
Наприклад, слово -інформатика. Закодуємо його, використовуючи код Цезаря.
| і | к |
| н | р |
| ф | ч |
| о | с |
| р | у |
| м | п |
| а | г |
| т | х |
| и | й |
| к | н |
| а | г |

Тобто, слово ІНФОРМАТИКА буде закодована як КРЧСУПГХЙНГ
Дотримуючись правил безпечної поведінки, виконайте кілька фізичних вправ, які вам до вподоби.
І продовжуємо урок.
Виконайте завдання № 3 стор. 61 - розгадайте ребус, якщо ви ще не виконали
Домашнє завдання виконати завдання № 4 на стор. 61.
І, якщо у вас ще є бажання, сили і час, то виконуємо останнє завдання із повторення.
Виправи помилки в тексті, натиснувши на неправильно використані пристрої в тексті.