Куди надсилати:
1. вчителю інформатики на tamaranikolaevna157@gmail.com
2. Вчителю Харківщинознавства на nataliyapopova1610@gmail.com
Перевірка буде відбуватися за вказаною нижче схемою
приклад сайту
Теми сайтів і матеріали, тобто контент для сайтів вибрані з підручника Харківщинознавство, 8-9 класи і узгоджені з учителем географії Поповою Н. Ю.
Підручник Харківщинознавство 8-9кл
довідковий матеріал для створення сайту підручник з інформатики стор. 262-269
Для всіх тем і для всіх груп обов'язковою умовою є наявність на сайті сторінки з назвою "75 років Перемоги" і на ній подати матеріал про Перемогу на Харківщині і увічнення пам'яті героїв війни у назвах вулиць. станцій метро, пам'ятниках і т. д.
Оцінки будуть виставлені з двох предметів.
Критерії оцінювання проекту з географії | Критерії оцінювання проекту-сайту з інформатики |
Обсяг і структура роботи |
Наявність не менше чотирьох сторінок |
Повнота висвітлення теми | Хоча б одна сторінка повинна мати підсторінки |
Відповіднісь вимогам ділового мовлення | Завантаження на сторінки сайту презентацій |
Дотримання правил оформлення списку використаних джерел | Завантаження на сайт відеоматеріалу |
Наявність малюнків, схем, діаграм | Завантаження на сайт таблиць і діаграм, створених в додатках Google |
Творчий підхід до оформлення сайту | Наявність гіперпосилання на зовніішній ресурс |
Оригінальність і креативність подання матеріалу | Наявність гіперпосилання із одної сторінки вашого сайту на іншу |
Дизайн сторінок, оформлення контенту(матеріалу - тексту, фото) | |
Надання доступу вчителю для прегляду |
Завдання для учнів 9-А класу
Завдання для учнів 9-Б класу
Перша група – Горіна, Колісник створюють сайт і дають доступ іншим членам групи для заповнення контенту (учні групи Колянда, Зміївська, Клімуц)
Друга група – Животов, Гура створюють сайт і дають доступ для наповнення контентом іншим членам групи (учні групи Атажанова, Лихоман)
Третя група - Даниленко створює сайт і надає доступ для редагування, члени групи :, Вакула, Каріков
Четверта група – Бережко, Бардакова, Бурдукова, Татаренко. Хто створює сайт, вирішіть самостійно
Учні, що створюють сайт, на завданнях для презентації продумують сторінки і підсторінки сайту, проектують сайт і роздають завдання для членів групи по наповненню контенту створених сторінок і звичайно теж приймають участь у наповненні сторінок сайту контентом, але презентації не створюють.
Члени кожної групи створюють презентацію в додатках Google і розміщують її на сайті
Завдання для презентацій:
вказати авторів презентації
-Харківщина на початку війни
-Німецько-фашистський окупаційний режим у Харкові
-Боротьба за визволення Харківщини
-Харківська наступальна операція
-Увічнення пам'яті героїв війни
------Евакуація населення, підприємств, установ
------Чому Гітлер назвав Харків "Замком, який замикає український простір"
------Німецько-фашистський окупаційний режим у Харкові - указати початок і кінець "режиму жаху", концентраційні табори, остербайтери, геноцид, голокост
------Чому саме Менора стала символом жертв Голокосту
------Яких людей називали Праведниками народів світу? Праведники у Харкові
------партизанський рух
------перша спроба звільнити Харків -"Барвінківська-Лозівська операція"
------Харківська наступальна операція 2 лютого - 23 серпня 1943 року
------увічнення пам'яті героїв - пам'ятники, меморіали, назви вулиць