Методична скарбничка
учителя математики та інформатики
Івахниченко Тамари Миколаївни

10 клас. Тема:

Урок  № 3. Тема: Види списків у текстових документах

Мета: навчити створювати різні види списків у текстових документах, виховувати старанність і самостійність при виконанні завдань.

 Компетентності учня: вміє створювати види списків у текстових документах, використовує: різні режими перегляду документа;

Структура уроку.

1. Актуалізація опорних знань.
Презентація урок 3-тп-повторення
2. ознайомлення з новим матеріалом (підручник стор. 16-21)

Особливим видом форматування абзаців є оформлення їх у вигляді списків. Списками можуть подаватися переліки об’єктів, описи порядку дій тощо. Наприклад, список прізвищ учнів класу, інструкція щодо користування приладом, перелік правил оформлення документа, список ліків в аптечці, послідовність дій під час приготування деякої страви тощо.

У текстовому процесорі можна створювати списки трьох типів:

Маркований, у якому кожний абзац на початку позначається деякими спеціальними символами (маркерами).

Нумерований, у якому на початку кожного абзацу вказується його номер. Порядковий номер абзацу в списку може задаватися числом(записаним арабськими або римськими цифрами), літерою алфавіту або числівником. 

Багаторівневий, у якому абзаци пронумеровані за їхньою ієрархічною структурою. Максимальна кількість вкладень елементів багаторівневого списку – 9 рівнів.

Для створення багаторівневого списку слід вибрати кнопку Багаторівневий список і варіант оформлення списку в бібліотеці списків. Далі потрібно вводити елементи списку, змінюючи за потреби їхні рівні вкладеності.Для цього використовуються кнопки.

3. Практичне завдання (при роботі за ПК дотрмуйся правил техніки безпеки
           Завантажити текстовий процесор,
           Створити різні види списків за зразком стор.16
           Зберегти документ в папку в своїй папці, що знаходиться в папці 10 клас\Общая.
 Самостійно опрацювати стор. 21 (табуляція)
4. Підведення підсумків
5. Домашнє завдання
Ознайомитися з матеріалом стор.23-32
Виписати об'єкти та їх властивості

Copyright @ 2023