3 клас. Урок № 18.
(Вчитель: Коваль Ж.Л. ЗОШ І-ІІІ )
Тема: Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання.
Мета: ознайомлення учнів з поняттям комп’ютерної мережі (локальної і глобальної), веб-сторінки, адресу веб-сторінки, гіперпосилання та можливими напрямами їх використання в житті людини; набуття початкових практичних навичок використання глобальної мережі Інтернет; знайомити з правилами безпечної роботи в Інтернеті.
Задачі:
Освітня: Познайомитися з поняттям комп’ютерної мережі (локальної і глобальної), веб-сторінки, адресу веб-сторінки, гіперпосилання та засвоїти правила пошуку в Інтернеті
Розвиваюча: розвивати логічне мислення, просторову уяву, розвивати в учнів інтерес до предмету, інформаційну культуру та вміння аналізувати, робити висновки.
Виховна: виховувати акуратність, точність, коректність і тактовність при роботі з комп’ютером; прищеплювати навички самостійної та групової роботи.
Обладнання: комп’ютери, проектор, зошити з інформатики, електронна презентація.
Структура уроку:
ІІ. Організація класу
- готовність учнів до уроку;
- перевірка присутніх на уроці.
ІІ. Перевірка вивченого на попередньому уроці
Ця всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати. (Інтернет)
І комп’ютери порою
Розмовляють між собою
А для цього їм потрібна
Річ відома не усім
До ПК ти підключай
Повідомлення приймай,
Адже мову ми ведем
Про зв'язок через … (модем)
Що таке Інтернет?
(Інтернет - це всесвітня інформаційна мережа, яка складається з мільйонів комп'ютерів у різних куточках земної кулі, поєднаних між собою. Слово "Інтернет" походить від англійського "International Network'", що означає "Міжнародна мережа".)
ІІІ. Завдання для кмітливих
ІV. Вивчення нової теми.
Завдяки мережі інформація з одного комп'ютера може потрапити до іншого, розташованого у будь-якому місці. Кожен комп'ютер у цій мережі має свою адресу, яка дозволяє знаходити його. Телефонні канали, виділені лінії, супутники поєднують комп'ютери в єдину мережу. Вона охоплює Землю ніби павутинкою.
До телефонної мережі комп'ютер під'єднує спеціальний пристрій -модем.
Локальні мережі охоплюють невелику територію чи групу будівель (школа, клас).
Глобальна мережа охоплює великі території включає в себе десятки чи сотні тисяч ПК, об’єднання окремих мереж.
В Інтернеті зібрані відомості з усього світу. Усі ці відомості розміщуються на сайтах. Кожен сайт має свою адресу в інтернеті.
Сайт можна порівняти із книжкою
Сторінка сайту називається веб-сторінкою
На сторінках сайту може бути багато «дверцят». Такі «дверцята» називаються посиланнями.
кнопка Назад
Смуга прокручування
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зроби чотири кроки.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз.
За роботу - все гаразд.
VII. Робота із зошитом.
Рефлексія
Форма: слухання функціональної музики з закритими очима.
А зараз давайте трішки відпочинемо, та послухаємо музику, заплющимо очі, та підключимо свою уяву. Ми з вами сидимо на зеленій заквітчаній галявині в лісі. Яскраво світить сонечко, літають красиві метелики. Рядом багато – багато чарівних квіток … На вулиці не жарко, світить сонечко… Літо…
VIIІ. Практична робота на ПК.
Працюючи у мережі Інтернет, необхідно орієнтуватися в об’ємі інформації. Для пошуку інформації можна:
Це найшвидший спосіб пошуку, але його можна використовувати лише в тому випадку, якщо точно відома адреса документа або сайту, де розташований документ.
Розглянемо сайт «Урядовий сайт для юних громадян»
2) Переміщення по гіпертекстових посиланнях;
- Для чого призначена адреса сайту?
- Що можна розміщувати на сторінках сайту?
- Де можна використати знання, отримані на уроці?