Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
|
Служби Інтернету |
||
Учень/учениця Знаннєва складова Пояснює принципи функціонування служб електронної пошти та спільного доступу, поняття хмарних сервісів. Пояснює небезпеки, пов’язані з використанням електронної пошти. Пояснює основні принципи функціонування Інтернету речей, поняття кінцевого пристрою, проміжного мережевого пристрою, середовища передавання даних, датчика в пристрої, контролера
Діяльнісна складова Створює поштову скриньку та використовує її. Створює і використовує списки розсилки. Уміє працювати в команді й організовувати спільну роботу в онлайн-середовищах. Використовує онлайнові перекладачі
Ціннісна складова Усвідомлює переваги та недоліки електронної пошти як засобу спілкування. Дотримується принципів електронного етикету та безпечного користування електронною поштою. Усвідомлює цінність персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання та саморозвитку. Усвідомлює значення Інтернету речей у житті людини |
Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки.
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів.
Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси.
Онлайнові перекладачі.
Інтернет речей |
|
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: Підручник «Фінансово-грамотний споживач».6 клас. Розділ І «Практика споживання» с.21 Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач».6 клас. Розділ І «Практика споживання», с.9 |
||
Опрацювання табличних даних |
||
Учень/учениця Знаннєва складова Пояснює призначення електронних таблиць, зокрема як засобу моделювання. Знає принципи адресації клітинок і діапазонів. Називає основні типи даних та пояснює їхнє призначення. Називає і пояснює призначення основних об’єктів ЕТ. Пояснює поняття моделі
Діяльнісна складова Застосовує засоби опрацювання електронних таблиць для розв’язання навчальних і життєвих задач. Аналізує умову задачі, виокремлює зв’язки між величинами. Реалізує математичні моделі засобами електронних таблиць. Використовує формули в електронних таблицях. Редагує і форматує електронні таблиці. Застосовує засоби автозаповнення й автозавершення для прискорення введення даних
Ціннісна складова Розпізнає задачі, для яких доцільно використовувати електронні таблиці. Робить висновки на основі аналізу даних в електронних таблицях |
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора.
Об’єкти електронних таблиць — аркуш, клітинка, діапазон клітинок.
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів.
Адресація. Формули.
Редагування та форматування електронних таблиць.
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули.
Автозаповнення та автозавершення.
Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей
|
|
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: Підручник «Прикладні фінанси». 8 клас Тема 6. «Можливості вибору виду діяльності для молодої людини» Проект «Більше навчаєшся – більше заробляєш», с. 52 Робочий зошит «Прикладні фінанси». 8 клас Тема 6. «Можливості вибору виду діяльності для молодої людини» Проект «Більше навчаєшся – більше заробляєш», с. 35 Підручник «Прикладні фінанси». 8 клас Тема 8. «Із скарбнички — на банківську картку». Практична робота «Обираємо вигідний варіант банківського вкладу», с. 78 Робочий зошит «Прикладні фінанси». 8 клас Тема 8. ««Із скарбнички — на банківську картку». Практична робота «Обираємо вигідний варіант банківського вкладу», с. 48, с. 52
|
||
Алгоритми та програми |
||
Учень/учениця Знаннєва складова Пояснює поняття величини, змінної та операції присвоювання. Знає базові алгоритми роботи зі змінними: обмін значеннями, визначення найбільшого й найменшого з двох значень
Діяльнісна складова Використовує різні алгоритмічні структури та змінні для розв’язання навчальних і життєвих задач. Застосовує засоби програмування для побудови моделей
Ціннісна складова Усвідомлює роль програмування та моделювання для розв’язання навчальних і життєвих задач |
Величини. Змінні. Вказівка присвоювання.
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.
Опис моделей у середовищі програмування
|