Методична скарбничка
учителя математики та інформатики
Івахниченко Тамари Миколаївни

Все буде Україна!!!

Не ігноруємо сигнали «Повітряна тривога»!!! 

Тема:  Алгоритми та програми

Дата проведення: 15 лютого(9-Б, Г клас), 16 лютого (9-В клас)

Тема уроку:  Створення  та виконання  алгоритмів  у Python

 

1. Опрацювати матеріали презентації

Презентація ---цілочисельне ділення

2. В зошит записати програми знаходження частки, остачі від ділення двох цілих чисел

3. Намалювати блок-схему задачі №1 (чи ділиться одне число на друге націло)

 4. Виконати програму  Задачі 1 в середовищі Python (числа задати довільні)

 

Онлайн-середовище Python

Домашнє завдання

Задача № 2. Для заданого цілого числа N перевірити, чи воно парне чи дане число - непарне. ввести одне число N, записати умови - перевірка, чи число парне. Результат= вивести повідомлення - парне або непарне

1. В зошиті скласти блок-схему (приклад блок-схеми  ---задача № 1)

2. Скласти програму для задачі № 2

3. Виконати програму для двох чисел - парного і непарного

4.  Надіслати

------фото зошита з блок-схемою до задачі № 2

------два скриншоти програми Задачі № 2 з результатами - парне і непарне

 

 

Copyright @ 2023