Методична скарбничка
учителя математики та інформатики
Івахниченко Тамари Миколаївни

З 21.04 по 30.04 працюємо над усуненням недоліків і зауважень по сайту

 

Створення сайту

Оголошення!!! Остання дата надсилання посилання на опублікований сайт 21.04.2020

Куди надсилати:

1. вчителю інформатики на tamaranikolaevna157@gmail.com

2. Вчителю Харківщинознавства на  nataliyapopova1610@gmail.com

Перевірка буде відбуватися за вказаною  нижче схемою

 

Як створити сайт на Google (посилання на Ютуб)

приклад сайту

Теми сайтів і матеріали, тобто контент для сайтів вибрані з підручника Харківщинознавство, 8-9 класи і узгоджені з учителем географії Поповою Н. Ю.

Підручник Харківщинознавство 8-9кл

довідковий матеріал для створення сайту  підручник з інформатики стор. 262-269

Для всіх тем і для всіх груп обов'язковою умовою є наявність на сайті сторінки  з назвою  "75 років Перемоги" і на ній подати матеріал про Перемогу на Харківщині і увічнення пам'яті героїв війни у назвах вулиць. станцій метро, пам'ятниках і т. д.

Оцінки будуть виставлені з двох предметів.

Критерії оцінювання проекту з географії Критерії оцінювання проекту-сайту з інформатики 

 Обсяг і структура роботи

 Наявність не менше чотирьох сторінок
  Повнота висвітлення теми  Хоча б одна сторінка повинна мати підсторінки
 Відповіднісь вимогам ділового мовлення  Завантаження на сторінки сайту презентацій
 Дотримання правил оформлення списку використаних джерел  Завантаження на сайт відеоматеріалу
 Наявність малюнків, схем, діаграм  Завантаження на сайт таблиць і діаграм, створених в додатках Google
Творчий підхід до оформлення сайту  Наявність гіперпосилання на зовніішній ресурс
 Оригінальність і креативність подання матеріалу Наявність гіперпосилання із одної сторінки вашого сайту на іншу 
   Дизайн сторінок, оформлення контенту(матеріалу - тексту, фото)
   Надання доступу вчителю для прегляду


Завдання для  учнів 9-А класу

  1. Кріцин , Полякова – ваша тема «Харківщина в період Другої світової війни»
    підручник § 29, 31, 32, висвітлити тему «Голодомор» стор. 223-227, і Другу світову війну на Харківщині. Крім загальних для всіх технічних завдань, додайте Женіну презентацію і відеоролик
  2. Головко та Корнійчук – ваша тема «Територія краю  в ХVII-другій половині XVIII ст.»
    підручник § 18-21 (Артем розподіляє матеріал і надає доступ до сайту Максиму)
  3. Левченко та Журавльова – ваша тема «Харківщина наприкінці ХVIII - початку XХ століття »
    підручник §§ 22-26 (Віка створює сайт, продумує рубрики і надає доступ Наді)
  4. Вороніна, Дєткіна – ваша тема «Промисловість Харкова в роки незалежності»
    підручник § 44-48, висвітлити сучасні проблеми та перспективи
  5. Лебединець, Кононенко – ваша тема «Харківщина в другій половині XХ -  на початку ХХІ століття»
    підручник §§ 33-40, розмістити вашу презентацію про зелені насадження на сайт
    Вирішіть самостійно, хто створить сайт і надасть іншому доступ для редагування
  6. Дорош , Житник, Жовтобрюх – ваша тема «Рідний край в історії Стародавнього світу та Середньовіччя»
    підручник §§ 15-17
  7. Лунін, Бойко, Лиходій, Сорока – ваша тема «Хронологічна таблиця»
    підручник стор. 431-438. Вам за цією таблицею потрібно створити презентацію в додатках Google : дата, текст, малюнок і створити тести в Google формах, вибрати для тестів 24 питання , на ваше вподобання, і до кожного питання по 4 варіанти відповідей.

    Завдання для учнів 9-Б класу

    Перша група – Горіна, Колісник створюють сайт і дають доступ іншим членам групи для заповнення контенту (учні групи Колянда, Зміївська,  Клімуц)

    Друга група – Животов, Гура створюють сайт і дають доступ для наповнення контентом іншим членам групи (учні групи  Атажанова, Лихоман)

    Третя група - Даниленко  створює сайт і надає доступ для редагування, члени групи :, Вакула, Каріков

    Четверта група – Бережко, Бардакова, Бурдукова,  Татаренко. Хто створює сайт, вирішіть самостійно

    Учні, що створюють сайт, на завданнях для презентації продумують сторінки і підсторінки сайту, проектують сайт і роздають завдання для членів групи по наповненню контенту створених сторінок і звичайно теж приймають участь у наповненні сторінок сайту контентом, але презентації не створюють.

    Члени кожної групи створюють презентацію в додатках Google і розміщують її на сайті

    Завдання для презентацій:

    1. Створити презентацію. Назва файлу-Харківщина.
    2. Титульний лист - тема: Харківщина в роки другої світової війни

    вказати авторів презентації

    1. Другий слайд - зміст:

    -Харківщина на початку війни

    -Німецько-фашистський окупаційний режим у Харкові

    -Боротьба за визволення Харківщини

    -Харківська наступальна операція

    -Увічнення пам'яті героїв війни

    1. Розкрити такі питання на слайдах :

    ------Евакуація населення, підприємств, установ

    ------Чому Гітлер назвав Харків "Замком, який замикає український простір"

    ------Німецько-фашистський окупаційний режим у Харкові  - указати початок і кінець "режиму жаху", концентраційні табори, остербайтери, геноцид, голокост

    ------Чому саме Менора стала символом жертв Голокосту

    ------Яких людей називали Праведниками народів світу? Праведники у Харкові

    ------партизанський рух

    ------перша спроба звільнити Харків -"Барвінківська-Лозівська операція"

    ------Харківська наступальна операція 2 лютого - 23 серпня 1943 року

    ------увічнення пам'яті героїв - пам'ятники, меморіали, назви вулиць

     

Copyright @ 2023