Методична скарбничка
учителя математики та інформатики
Івахниченко Тамари Миколаївни

Програми Скретч

хризантема1

хризантема2

квадрати

лабиринт

фигуры

Квадрати

Крест

спіраль

рис1

рис2

рис3

рис4

рис5

рис6

рис7

рис8

рис9

рис10

рис11

рис12

рис13

рис14

рис15

рис16

рис17

рис18

рис19

рис20

рис21

спираль

танци

уліыбка

 

6 клас. Урок № 8. Тема: Узагальнення з теми "Алгоритми та їх виконавці"

Мета: перевірка знань та умінь

Презентація урок-8-узагальнення

Структура уроку.

1. Письмово відповісти на тести1-3

Завдання № 1.

Розстав по порядку дії:

1.Налити в чайник воду.

2.Пити чай.

3.Покласти в склянку цукор.

4.Підпалити сірник.

5.Включити газ.

6.Налити в склянку окріп.

7.Підпалити сірником газ.

8.Поставити чайник на плиту.

9.Покласти в склянку заварку.

10.Дати настоятися.

11.Розмішати цукор.

Завдання № 2

алгоритм 

Завдання № 3.

Випиши номери, які є командами

1.Зачини двері

2.Як пройти на площу незалежності?

3.Учора була чудова погода

4.Відкрийте щоденники

5.Сьогодні твоя черга мити посуд.

 

2. Інструктаж з БЖД

4. Фізкультхвилинка

5. Практична робота-створення проекту

Збережи у свою папку файл  - Прямокутник-квадрат-заготовка  і продовж команди за інструкцією

Завдання № 4.

  • Складіть проект для виконавця Рудий кіт, який намалює прямокутник зі сторонами 80 і 60 та квадрат зі стороною 100. Сусідні сторони квадрата повинні бути різного кольору, а протилежні –однакового.
  • Колір сторін квадрата має відрізнятися від кольорів сторін прямокутника. Квадрат і прямокутник повинні перетинатися.
  • Збережіть проект у свою папку з іменем - Підсумок

6. Підведення підсумків

Copyright @ 2023