Методична скарбничка
учителя математики та інформатики
Івахниченко Тамари Миколаївни

Урок № 5

Презентація - урок-5

Тема уроку. Розв’язування рівнянь на основі основної властивості пропорції.

Мета уроку. Формування компетентностей:

математичних: освітніх: розширення знань про рівняння і способи їх розв’язування; сформувати в учнів навички розв’язування вправ на знаходження невідомого члена пропорції;

розвивальних: розвивати пізнавальний інтерес до математики шляхом використання історичного матеріалу; розвивати логічне, критичне і нестандартне мислення; увагу, пам'ять, культуру математичного мовлення;

логічної : формування здатності учнів використовувати логічний апарат математичних теорій (означення поняття пропорції, її наочне представлення, основну властивість пропорції) для розв’язування задач; обґрунтовувати правильність розв’язування задач, критично мислити та шукати логічні помилки в міркуваннях;

дослідницької: формування здатності учнів висувати та перевіряти справедливість гіпотез, спираючись на відомі методи (індукція, аналогія, узагальнення), а також на власний досвід досліджень; узагальнювати і інтерпретувати результат у вигляді правила;

процедурної: формуванням здатності учнів використовувати на практиці алгоритми розв’язування типових задач; систематизувати типові задачі; розпізнавати типову задачу або зводити задачу до типової; використовувати різні інформаційні джерела для пошуку процедур розв’язування типових задач (підручники, довідники, Інтернет-ресурси);

продуктивної творчої діяльності: пошук відповіді на поставлене проблемне питання,розгадування кросворду;

навчально-пізнавальної:   самооцінювання і взаємооцінювання учнями результатів діяльності, вирішення задач проблемного характеру, використання наочних засобів навчання;

самоосвіти і саморозвитку:    заохочувати учнів до самоосвітньої діяльності, виконання творчих завдань;

самоорганізаційної: уміти працювати за поданим алгоритмом;

інформаційної: залучення додаткової інформації, стимулювання учнів до використання додаткової інформації; використання таблиць і схем , як джерел інформації та складання учнями схем , таблиць , планів , опорних конспектів , як результату роботи учнів з інформацією.

полікультурної: використання інформації з історії математичних відкриттів.

комунікативної: вміння спілкуватися, працювати в групах.

Спосіб реалізації: через діяльнісний підхід - розвиток умінь і навичок кожного учня; включення учнів до індивідуальної та групової форм роботи, до вирішення практичних завдань ; формування здібностей до колективної і індивідуальної діяльності та самоосвіти.

Тип уроку. Урок формування навичок і вмінь

Copyright @ 2023